Juli-September

Juli.
 
Åh Juli var en sån himla fin månad, en sån månad man bara vill krama om för att den var så bra.
Juli började med att jag och Emmi åkte till Skansen och gick på Allsång på skansen där vi bl.a såg Erik Hassle. Han var verkligen stört bra och det var så himla värt väntan. Sen så kändes det ganska fint att höra av sin förebild och idol att det kändes tryggt att jag stod där framme, hihi.
Dagen efter släpptes We Dance och den var så bra, verkligen gudomligt bra.
Jag besökte Carros landställe!
Jag var på något slott (tror jag...) med bland annat syster och pappa. Där hade dem en stor kakbuffé och det tyckte jag om.
Det var en himla fin solnedgång en dag!
Jag köpte min lilla kamera Wallin och det kändes så himla vemodigt att göra sig av med min lilla kamera Kaj. Hursom blev jag så himla nöjd med mitt köp!
Dagen efter mitt kameraköp såg jag och Emmi Nassim Al Fakir på grönan!!
Ne men han spelade innan Erik Hassle på Gröna Lund och Erik var helt otroligt bra. Jag var så glad och stod och sjöng med som en toka i låtarna och det var så himla fint. Jag fick även höra dem nya låtarna live och Feather Rain var stört bra.
(sista bilden har jag lånat lite från Grönans Facebook och man kan fundera på vad jag sysslar med här. Så himla osmickrande bild men det är så himla mycket glädje i den så kände att den fick vara med här nu, så.)
Sen åkte jag till Östersund.
Jag gick på Storsjöyran och såg Erik Hassle som var så sjukt galet jäkla bra samt att jag var jätteglad och äckligt nervös då jag skulle fråga en fråga till honom i P3, men som tur va tog han mig i handen för att försöka lugna ned mig lite. Fina Erik. Att jag sedan fick höra att jag är väldigt pålitlig och att man alltid kan lita på Felicia gjorde mig ganska glad också, hihi.
Jag såg Linnea Henriksson på Gröna Lund.
Sedan avslutade jag Juli med Allsång på skansen!
 
Andra saker jag gjorde i Juli var väl att jag endast tjatade om Erik hela tiden (mer än vanligt iallafall), jag var i en nationalpark med Astrid och tittade på hästar, jag åt massa glass, jag tittade på gamla julkalendrar samt att jag tog mitt första dopp för detta år!
 
Augusti.
En dag i Augusti låg jag på stranden hela dagen. Då var jag mest sur då jag inte fick ha dr.martens på mig för att det var för varmt.
Jag och Emmi fotade inne i staden och jag var väl jätteglad.
Sen så firade vi Elin som fyllde 15!!
Min lilla kanin var fin som vanligt, hihi.
Jag och Astrid var på ung08 för att se Armand Mirpours nya band Det urbana barnets sorg samt Icona Pop.
Hursom var det himla bra och jag hoppas verkligen att jag ska få de DUBS i år igen!
Ett par dagar efter var jag även och såg bästaste Kent. Dem var så himla bra och åh!!
Jag satt även och plockade blåbär i Augusti då det fanns så himla mycket att plocka!
 
Sen så hann jag även börja nian och starta det med en vandring på 1,3mil med skolan för att sedan övernatta och få en timmes sömn. Jag tror nog aldrig att jag varit så trött som jag var när jag kom hem sen. Carro gjorde en tårta och sedan firade vi Erik Hassle, jag skaffade äntligen Tumblr, jag satt hemma och lyssnade på radio och P3 sommarsession och måste säga att det kändes stört att höra sig själv på radio, jag läste böcker samt att jag hade tråkigt en dag vilket ledde till att jag laddade ned otroligt många djurbilder på min telefon som jag sedan skickade till otroligt många människor.
 
September.
 
 I början av Septermber var jag i skogen med mamma och Ida. Jag fotade massor samt plockade blåbär. Det var hursom jättetrevligt, hihi.
Jag och Josse åkte till skärgården en av dem absolut sista varma sommardagarna detta år. Det var otroligt mysigt och otroligt roligt!
Jag fotade dem fina höstlöven som dock inte hade skiftat färg än.
Jag var hos farmor där jag träffade min lilla tokkusin.
Sen så gick jag i mina fina och röda docs.
 
I september gick även jorden nästan under då min mobilskärm gick sönder, skolan var dum och vi hade orientering och skoljogg på en veckas tid ungefär, jag började att leta gymnasium, det regnade hela tiden och jag hade det sista skolfotot i min skola någonsin.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du vet om att du är sjukt fin och så. (bilden på dig och erik och hålla handen och så kan vara den bilden med mest lycka i jag någonsin sett. Är ganska myckat avis. hihi)

Svar: nej men åh tack, hihih.

2013-01-12 @ 13:19:09
URL: http://emeliisaksen.blogg.se
Postat av: My

härliga bilder! =)

Svar: Åh tack, hihi!

2013-01-15 @ 11:28:33
URL: http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0