Gitarrböcker och sådant

Efter att jag haft utvecklingssamtal i onsdags gick jag och mamma till biblioteket och då passade jag på att låna ett par tjusiga (öööhm) gitarrböcker då jag fortfarande håller på att övar och övar på min älskade gitarr.
Jag hittade iallafall lite fint i form av Oskar Linnros, Salem Al Fakir och Erik Hassle!! Husom var det lite för svårt för mig men iallaafall. Jag får väl öva lite, pfft.
 
Idag ska jag iallafall göra alla läxor jag inte gjort under hemstudiedagarna, heeeh

Kommentarer
Postat av: Beate

Åh vad fint det ser ut. Vilka böcker lånade du? Salem al Fakir, Erik Hassle och Oscar Linnros låter ju alldeles perfekt. Jag letar nämligen efter bl.a. noter till Salems musik. Han är ju så bäst.

Fin blogg har du!

Svar: Hihi ja åh. Det fanns dock bara ett par låtar med Salem men det är ju himla bra att börja med, hihi!Boken heter "Hits 2010. Årets bästa låtar".

Hihi åh tack så hemskt mycket finis!

2013-02-11 @ 15:36:03
URL: http://etsy.com/shop/lyckeb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0