Ett öppethus och en sammetskjol


Hihi idag har jag varit mest jätteglad då jag besökt en otroligt fin, bra och underbar gymnasieskola. Alltså åh vad jag önskar att jag ska få gå där, kommer väl ca dö ifall att jag icke kommer in där.
 
Efter att vi varit där åkte vi iallafall till Söder där jag köpte lite fint som jag tittat på jättelänge, ja bland annat denna sammetskjol (eftersom att jag älskar sammet, haha). Denna tröja blev också lite av ett spontanköp på ett presentkort jag fick i julklapp.
Hursom detta med att jag är riktigt dålig dock på att fota outifitbilder bör icke diskuteras. Jag fick även för mig att jag skulle ta bort täcket från sängen och det blev ju inte speciellt fint :))) Ok en lärdom för dagen iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer säkert in! Otroligt snygg kjol måste jag även tillägga

Svar: Men åh va snäll du är, och tusen tack fina du!

2013-01-27 @ 18:22:42
URL: http://sundaymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0