2013

Hihi min nyårsafton igår firade jag hemma med mamma och syster. Vi åt god mat för att sedan spendera kvällen till bingolotto (haha gu vilka festligheter!!). Det var väl dock jag som tvingat dem till detta då Erik Hassle skulle vara med. Hursom hade min mor även köpt bingolotter så där satt vi uppradade i soffan till bingolotto.
Aja det var rätt trevligt hursom. Erik var tokbra som vanligt och sjöng Grace, han sa att han satsade på en platta till vår, jag blev glad samt att han var jättefin i sitt nya och korta hår även om jag saknar hans stora lockiga hår som liksom är en del av honom, haha.
Jag kan också tilllägga att jag inte vann någonting på Bingolotto, elakt.
 
Hursom är det väl trevligt att 2013 är här (även om jag inte ville att 2012 skulle ta slut då det var världens bästa år. Jag fick uppleva massa fint som jag garanterat inte får uppleva igen. Aja 2012 var  bäst, så.)
Nu 2013 får jag tagga till gymnasieval och sådant. Sen ska jag hoppas på att få gå på en massor av fina och bra konserter och jag hoppas så himla mycket att jag får se min lilla favorit en gång i år iallafall, hihi.
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

vad fin den andra bilden var! har en fototävling på min blogg just nu, vore kul om du ville vara med! kram :)

Svar: Tack så mycket! :)

Postat av: Adine - fotograferande lärarstudent

Låter som en mycket trevlig nyårsafton :D Fina bilder med!

Svar: Hihi ja det var det, tack så mycket!

2013-01-02 @ 20:10:02
URL: http://justbeingmyself.blogg.se
Postat av: Josephine Einarsson

Svar: Åh tack vad glad jag blir!!

2013-01-04 @ 11:06:11
URL: http://photomemorys.blogg.se/
Postat av: leavanny.blogg.se

Fin blogg :)

Svar: Tack så mycket!

2013-01-06 @ 15:08:58
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: annsoh

hejsan! hur var din lördag :)?

Svar: Hejhej, jo den var bara fin, hihi.

2013-01-06 @ 17:27:50
URL: http://annsoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0