I en skidbacke

Min gårdag spenderades somsagt i en skidbacke och vad ska jag säga om detta ens? Jag hatar att åka skidor och så är det. En orsak jag vara att jag är livrädd för allt vilket kanske beror på min klumpighet.
Det första jag gjorde igår var iallafall att ramla i liften (en knapplift till en extremt liten backe dock men ändåå). hursom så där satt jag i en snödriva och kom inte upp.
Sedan var det tråkigt att åka och att ha mig i sällskap kan inte ha varit kul.
Så vi får nog tacka lilla Astrid som stog ut med mig heela dagen trots att jag sa att detta var skit och att jag vägrade åka.
Bussresan var iallafall trevlig. Carro har planerat min framtid och vi har tittat på film där folk dog hela tiden (busschafförens filmer var inte bra nej).
 
Sedan måste jag även tacka gudarna för att jag inte tog med min gamla kamera som jag hade planer på. Den hade nog inte fungerat efter mitt fall i snödrivan.

Kommentarer
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat fint

Skidor är ju det roligaste som finns! Hihi.

Svar: Hihi men det är så himla kallt och läskigt, haha :((

2013-02-20 @ 20:31:48
URL: http://sprallice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0