första februari

Även idag har jag gått runt och glittrat men idag var det dock utav mina fina glitterstrumpor. Sedan gick jag i min Erik Hassle tröja och i min sammetskjol.
Efter att jag haft en skoldag från klockan tio till ett så gick jag hem och då började pyssla lite med min affischvägg som jag bara påbörjat litegrann. Hursom blev det inte så himla mycket gjort men jag fick upp lite tjusiga saker iallafall.
Samtidigt som jag höll på med min vägg lyssnade jag på fantastiska Niki and the dove och önskade att jag skulle få se dem live någon gång för det skulle vara så himla underbart.
 
Idag har jag även varit lycklig då jag börjat hoppats på vår. Solen har lyst så himla fint under dagen och på vissa ställen kan man nu se gräs vilket man inte kunnat sen i slutet av november och det är fint.

Kommentarer
Postat av: Daria

åh, söta strumpor!

Svar: hihi åh tack finis!

2013-02-02 @ 14:21:06
URL: http://rainydays.devote.se
Postat av: Anna

Åh så gosig dag! Snygg tröja har du också!

Svar: Men åh tack Anna!

2013-02-03 @ 18:17:29
URL: http://sundaymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0