Julhelgen

Dagen innan julafton såg jag ut såhär! I rött läppstift och min gamla hatt (som inte blivit använd på ett halvår?)!
jag och lillasyster satt på golvet i hennes rum och slog in julklappar. Jag hade tålamod för en gångs skull och det var så kul!!
Det sista vi gjorde på kvällen var att dricka julmust och klä julgranen.
jag gick och la mig och väntade på att vakna för att det skulle vara julafton, då skulle jag minsann ha min fina klänning!
på julaftonsmorgon gick vi upp vid halv tio och åt julmorgonsfrukost. Sirapslimpa och risgrynsgröt.
Sedan satte vi oss och tittade på sista avsnittet av julkalendern. Tycker att det var en himla bra kalender iallafall!
Innan våra gäster skulle komma gjorde jag pepparkakor i hets eftersom att vi inte hunnit det tidigare. Men det gjorde inte mig någonting! Jag gjorde massvis med fina krokodiler och elefanter (så juligt, vet!)
Här har vi mig, hej!
klockan tre precis kom mormor, moster och kusin. Vi sprang in i vardagsrummet för att titta på Kalle Anka. Dock så tappade vi nog intresset efter halva programmet </3
MAT!!
Tycker om julmat fast att jag bara äter köttbullar, woops.
Till sist skulle vi öppna julklappar och jag tror att vi alla var så nöjda!

Den tjugofemte firade jag hemma hos pappa och Elina, med Albin (hennes barn), samt hennes pappa. Vi åt ännu mer julmat och godis samt öppnade paket. Jag fick b.la ett tält så nu bara måste jag ju åka på festival i sommar (om jag hittar någon att åka med, ja)!

Kommentarer
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder :)

Svar: tacktack!

2013-12-27 @ 23:29:55
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Ebba Molin

älskar dina bilder, så mysiga!

Svar: men åh vad snäll du är, tusen tack!!

2013-12-28 @ 22:06:13
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Jenny - Bildjournaliststudent

Alltså supermysig julafton du verkade ha!

Svar: hihi åh jaa det hade jag!

2013-12-30 @ 00:57:24
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: julia

alltså, älskar bilderna du tar!!

Svar: men alltså gud vad glad jag blir, taaack!!

2014-01-12 @ 18:08:42
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0