Miljöverkstan

idag gick jag upp tidigt (kvart i åtta??) för att följa med min mamma till miljöverkstan där dem har stadsodling. Det var spännande att se och himla fint. Det fanns solrosor som var jättefinaaa!!
det fanns en liten innegård där det fanns världens coolaste träd med lampor i, så cool idé tycker jag!
Sedan fixade mamma med blommor, tss.
i samma byggnad (som varit en gammal skola) höll dem på med ett konstprojekt just nu. Dem har sågat ut och målat figurer som de sedan satt på husen. Det var himla fint måste jag säga!
efter ett par timmar sa jag hejdå och mötte upp Carro på pendeln för att åka in till stan. Vi åt glass på stikki nikki och jag kom fram till att äppelglass inte är gott, vi gick på fina gator, gick i massa olika affärer(som skydd för regnet som oturligen kom idag) och hade det allmänt fint.
Sedan hittade jag en fin vägg som jag absolut skulle placera Carro framför för att fota (hon var dock inte lika peppad, haha) men hursom samtidigt var det någon i huset mittemot som hade fönstret öppet och lyssnade på musik, så samtidigt som vi fotade fick vi höra Oskar Linnros, fint.
Annars just nu räknar jag dagar till skolan och det är nästan så att man kan räkna på fingrarna nu (13 dagar, iih) och det är så nervöst så jag tror att jag dör.

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

gud vad mysigt med stadsodling! stockholm är så grått och trist annars

Svar: ja men precis, det är jättefint och mysigt.

2013-08-08 @ 21:44:48
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh jag dör va fina bilder! speciellt den översta!

Svar: åååh men taaack fini!!

2013-08-10 @ 00:50:31
URL: http://sundaymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0