Från min Instagram

-i onsdags satt jag hemma och läste samt tittade på min fina vägg (det var dock ett tag sedan jag gjorde någonting nytt på den så måste komma på nya idéer snart!)
- i torsdags gick jag upp tidigt då jag skulle till miljöverkstan.
- där fanns mitt favoritträd med lampor.
- sedan gick jag på Söder med Ljungis (som dock inte ville vara med på bild, ehe)
- idag hade vi mig häär (har förövrigt läst nästan hela dagen. Har kommit i en bokperiod vilket är ovanligt gällande mig)
- och så mina älskade Urban Cone saker som måste få lite kärlek <3<3<3
 
Hursom uppdaterar jag instagram lite oftare än vad jag gör här. Så vill ni följa mig så heter jag @feliciialinnea. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0