Första dagen på gymnasiet

Den här dagen skulle kunnat varit den nervösaste dagen i hela mitt liv. Idag har jag alltså gått första dagen på gymnasiet. Jag satt i aulan i skolan imorse och skakade medan rektorn pratade, så ja - mycket nervöst.
Skolan jag börjat på (vilket är Kulturama) verkar bra och min klass verkar också bra. Det känns så fint att gå i samma klass med 29 andra som också tycker om fotografering lika mycket som jag. Bra grej alltså.
Just nu känns det bara så konstigt att vi kommer gå i samma klass dem här tre åren, har fortfarande inte gått vidare från min förra klass riktigt tror jag.
Så bra dag dock, förutom att jag är så blyg och inte vågade säga någonting under typ hela dagen. Men iallafall, tycker att det är ok första skoldagen??
nu ska jag dock fortsätta att läsa tredje delen utav dessa fantastiska böcker <3<3

Kommentarer
Postat av: frida

oh bra att det gick bra ändå <3 den boken måste jag oxå läsa, har bara läst de två första!!

Svar: hihi ja! <3Jaa gör det!!! Dem böckerna är så underbara, ååh

2013-08-21 @ 20:28:40
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Alma

Fint!

Svar: taaack!

2013-08-24 @ 13:24:07
URL: http://abraun.forme.se/
Postat av: julia

fasen vad jag diggar din blogg, hamnar i favoritmappen dirr! ser så många grymma fotografer och jag blir lika impad varje gång, vill också vara så duktig.

avundsjuk på dig som nyss börjat gymnasiet, jag saknar det bajsmycket.. och jag vill också läsa gardells triologi, måste bara få tummen ur. kramiz på dig!

Svar: Men gud taack så hemskt mycket, nu gjorde du min dag, haha!
hihi ja åh, allt är så nytt och spännande men så kul ändå.
JAAA läs dem böckerna, dem är helt magiska, LÄS!
Kraaam!

2013-09-01 @ 15:36:12
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0