Stockholm i mitt hjärtaa

Idag var jag och Emmi inne och gick på soliga söder och gick vilket var himla trevligt. Först tog vi några bilder över gröna lund och åt det hållet men det tröttnade vi snabbt på då vi båda redan har tusentals sådana bilder.
Sedan gick vi på fotografiska då Emmi hade fått i julklapp att få gå där och bjuda med en kompis. Detta gjorde mig jätteglad och utställningarna och alla bilder var så sjukt coola. Så jaa, jag rekommenderar verkligen alla att
besöka det!
Vi gick och åt mat och sedan gick vi i lite affärer där en The Strokes låt spelade vilket gjorde att jag blev toklycklig och fick en massor av energi som varade väldigt lång tid.
Men denna energi gick vi upp mot Katarinahissen och fotade samtidigt som jag sjöng Stockholm i mitt hjärta om och om igen, ehm.
Sedan gick vi mot pendeln igen och så åt vi glass! (hihi och jaa Emmi har tagit den här bilden på mig)
 
Utöver detta har jag surat över min kamera (eh nej det är klart att jag skyller på kameran och på mig som fotar, haha) nej men alltså ok jag är lat och fixar inte ett nytt minneskort utan fotar med gamla kameran vilket gör mig arg, mhm.

Kommentarer
Postat av: Alice

Hur ser jackan ut i färgbilder? :3

Svar: hihi den är röd/orange i färg! Men jag har tänkt att lägga ut bilder på den snart, så du får se någon gång i veckan, haha!

2013-04-07 @ 02:53:23
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
Postat av: anna

det lät som en bra dag i stockholm:)

Svar: hihi ja det var verkligen supermysigt!

2013-04-07 @ 09:22:13
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Carro

Sjukt fina bilder på er båda! Så söta/snygga/coola ni är! <3

Svar: men aaaaw tack finaa Ljungis <3<3

2013-04-07 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0