Instagram vecka 14

Hihi jag fortsätter att visa lite från min instagram, och dessa är alltså ifrån förra veckan (+idag)
@feliciialinnea heter jag där (extremt tråkigt osv men iallafall)
 
I måndags åt vi glass och sedan fotade jag och Carro.
Dagen därpå gjorde jag och Ljungis(eller ja Carro) våfflor och dem är mest jättegoda! Sedan var ju den lilla kaninen söt som vanligt <3<3
I onsdags var jag glad då det var så pass varmt att jag kunde gå i min älskade vårjacka(haha alltså gud det känns som att jag endast bloggar om jackor just nu..) och sen var jag fett imponerad av syster som ritade och jag är typ kär i en av bilderna hon ritat.
Söta lilla Skutten igen <3<3<3 och sedan var jag glad då Ida tog hem en tidning där The Strokes var med, iih.
I fredags fick jag hem min röd/orangea jacka och var glad (som sagt, jag bloggar endast om vårjackor...)
Sedan var jag och Emmi inne i stan och idag hade vi kul i skolan i väntan på en Astrid som var på toa, mycketmycket trevligt.
 
Sen idag var jag glad då en från Det Urbana Barnets Sorg började följa mig på instagram av någon anledning. Detta gjorde iallafall att jag var glad men den annars dötrista fysik lektionen (eh ja dagens lektion var brutal).
Hejdååååå <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Enander

Åhh våfflorna där såg inte alls fel ut =)

Svar: hihi nää!

2013-04-08 @ 17:14:00
URL: http://enander.blogg.se/
Postat av: Alice

Alltså kaninen <3 hur tam är den?

Svar: hihi jaa <3 jo men han är rätt tam skulle jag säga, och väldigt sällskaplig, haha!

2013-04-08 @ 21:57:20
URL: http://Captivatedminds.blogg.se
Postat av: Emilia

Svar: Åh tack! :)

2013-04-10 @ 14:37:45
URL: http://eewmiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0