Fast animals

Igår åkte jag och Carro iväg för att träffa Sarah som vi inte träffat på hur många år som helst (ja fyra iallafall). Hursom så var det jättetrevligt och vi började dagen med en fika som bestod utav en stor maräng i mitt och Carros fall och utav en damsugare i Sarahs fall.
Sedan utforskade vi centrumet som vi befann oss i och där hittade vi roliga speglar.
Vi tog också en tur till indiska där både jag och Ljungis shoppade solisar!!
Som avslut på dagen gick vi och handlade glass för glass är bäst. Det var även den första glassen utomhus iår, wiiho. Tyvärr var den inte speciellt god utan mest isig.
 
BTW så ska ni lyssna på denna låt för den är bäst, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0