Adam Pålsson

Just nu är jag mest ASDHfhlkF glad för har varit på ett gymnasium jag sökt till på en inspirationskväll. Det var hursom jättetrevligt. En akt under denna kväll var iallafall att Adam Pålsson satt och pratade om gymnasium och att våga satsa på sina drömmar osv. Hursom kunde jag inte sluta le alls och det var så fint, iiih.
Sen fick vi träffa honom också och jag var så glad och fick bara ut mig massa konstiga saker, tss. Ok han är fin iallafall.
 
Tss ok jag var fett glad och är fortfarande väldigt glad, iiii.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Wahl

ååååh jag vill också!

Svar: hihi ååh jaa, han är så bra och han var så snäll och åååh.

2013-04-30 @ 09:04:21
URL: http://fettmedfoto.blogg.se/
Postat av: Jenny

men åh felicia vad avis jag blir! vad kul :) vad var det för gymnasium?

Svar: hihihi, ja det var jättekul! Kungstensgymnasiet heter det!

2013-04-30 @ 20:33:48
URL: http://novemberdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0