131012

 
Jag har haft två superfina dagar. Igårkväll åkte jag och Astrid hem till Josse och hade tacofest och tittade på film hela kvällen. Att jag satt och försökte hålla mig vaken under en och en halv timme och var utan medvetande ungefär är en annan sak. Hursom blev det en liten nostalgitripp med diselråttor och sjömansmöss, så mysigt.
 
Idag var vi dock och fotade. Det var perfekt hötsväder och himla fint att fota. Jag har fotat tokigt mycket porträtt på både Josse och Astrid och haft så himla kul. Nu är det dock redigering som gäller men det blir jag bara tokig på för jag får aldrig till det (jävla skit)

Kommentarer
Postat av: Erica

Super fin blogg du driver med fina bilder!

Svar: Men åh tack så hemskt mycket!

2012-10-13 @ 19:14:32
URL: http://ericatalven.blogg.se
Postat av: NinaAlexandra

Snyggt att löven (eller vad det nu är) i bakgrunden matchar med den stickade tröjan! Eller e d nån effekt du har lagt på bilden för att det ska bli så?

Svar: Tack så mycke!. Nej det är faktiskt löv som matchar otroligt bra mot den gula tröjan så det är ingen effekt som jag lagt till för att få bilden så.

2012-10-17 @ 14:24:40
URL: http://ninaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0