Of all the Lonely people I wanna be Loved by you.


Tack Ida för bilden.

Tjoff sista lediga dagen är snart slut och denna dag har jag (som jag sa innan) sysselsatt mig med läxor i olika typer och former. Lite småsaker jag varit duktig och inte hunnit klart med :)))
   Lagat pannkakor har jag också gjort. Stod i vårsolen och Erik Hassles musik spelades. Så som det ska vara helt enkelt!

Nu på kvällen har jag lyssnat lite på musikguiden då Erik Hassle är gästredaktör denna vecka. Dagens program var dock ganska segt då jag inte är ett så stort fan av soulmusik och nu var det endast en timme med soul. Kände dock igen lite olika "soul-gubbar". Ja namnen iallafall. Fast kunde två låtar också. Sådäsåå!

Om 7 minuter blir det dock kul då det är dubbelavsnitt av Top Model. Ah. Hejar på Alison minsann för er som tittar och har koll.
   Ett nytt skal till min mobil är också beställt från ebay. Det är så himla fint. Fotar det när jag får hem det sen. Hihi. Knas. Kram.

Kommentarer
Postat av: maja

sv: ja, verkligen!



Vilken kamera använder du? :)

2012-05-03 @ 22:11:39
URL: http://avvew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0