180512

Åh så har halva långhelgen gått redan. Deprimerande att det ska gå så himla snabbt jämt!

Men jag har haft två bra dagar. Igår var det tänk att jag skulle gå upp tidigt som attans för att göra läxor. Men tog sovmorgon och läxor gjorde jag inte heller.
Gå på promenad i den otroligt varma vårsolen med mamma och syster var dock något trevligare. Vi tog en liten runda i skogen och till en början trodde jag bara att jag såg ormar överallt (ormar är det värsta som finns...) men med kameran i handen glömde man lätt det och fotade allt istället!



Japp och min mor ville också vara med på bild.

När jag kom hem ifrån skogen var jag galet hungrig och då gjorde jag i ordning pannkakor (jag och pannkakor alltså...). Haha.


Mhm när jag då skulle påbörja med läxorna kom jag såklart på att det var mycket roligare att fota självporträtt också...
(åh nu inser jag att jag råkade radera min favoritbild från igår också som enligt mig var en av dem bästa bilder jag någonsin tagit, keewl...*gråter*)



Idag däremot har det varit läxor som gällt. Framför allt bild. Har suttit och skrivit om en konstnär hela dagen nästan. Frida Kahlo heter hon och det har faktiskt varit otroligt kul och intressant. Inser hur mycket jag hade lärt mig när jag satt under middagen och bara rabblade upp hela hennes liv samt hennes konst.
Åh nu sitter jag och småtittar på en film av henne som mamma tydligen hade. Trevligt!


Annars så är det den 18 maj idag vilket betyder att Erik har namndag vilket min kära idol heter för den som missat det. Haha.

Kommentarer
Postat av: Felicia

GUd vad härliga bilder, och att radera favvvofoton är inget som gillas </3333...



pusss

2012-05-18 @ 22:57:11
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Jenny

va fina bilder! speciellt den sista och den med ingredienserna :)

2012-05-19 @ 11:17:42
URL: http://novemberdreams.blogg.se/
Postat av: Rebecca - [fotoblogg]

Sv: visst är dem! älskar alla fjällräven ryggor!



härligt!

2012-05-19 @ 14:34:09
URL: http://rebeccawahl.blogg.se/
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Ormar skärmmer mig inte, spindlar däremot hua! Kan tro att jag var scared när jag vandrade omkring i costa ricas djungel som är den mest spindeltätaste i världen.

2012-05-20 @ 11:45:41
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: cherie's välgörenhets blogg

åh, vilka härliga bilder! :)

btw, så söt bild på din mamma hahah :)

2012-05-20 @ 13:31:04
URL: http://www.cherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0