080512

Åh idag blev jag så himla himla glad då min mor kommer hem från affären med ett ganska litet och lätt paket som tillhörde mig. 
I detta "lilla" paket fanns det jag väntat på i dryga sju veckor. Mina creepers.
Åh så fina dem är. Tycker om dem så otroligt mycket och det lär bli sådana skor att använda i sommar.



Men det trista med detta är det där med storlekarna då. Ehm dessa 41 kändes som 39. Får helt otroligt ont i fötterna av dessa då jag gått runt med dem hemma hela dagen (hehe). Surt. Men men. Det tänker jag då allt strunta i nu.

   Annars så mår jag mycket bättre idag. Tror dock att det blir att vara hemma imorgon också. För er som undrar det.

Kommentarer
Postat av: maja

sv: Hihi tack :) Eller ja.. Kul att du gillar den :) Om man kan svara så? ;)



Okej, är den bra? Det verkar så eftersom att du tar sjukt fina bilder med den! :D



2012-05-08 @ 20:42:49
URL: http://avvew.blogg.se/
Postat av: Lina

Åååhhhhh, blöööööp! saknar fjodor! :( <3

2012-05-08 @ 22:23:53
Postat av: Felicia

Lina: Saknar dig med finis!! <3

2012-05-09 @ 20:37:33
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0