070512

Åh har väntat länge för att få skriva detta datum. 7 maj...

7 maj iår är under alla förväntningar. Ligger hemma, sjuk. Solen lyser utanför och jag är inomhus. Ingen skola och missar genomgångar inför prov. Wie. No.

Iallafall har jag tagit mig igenom denna dag genom att bland annat läsa en bok. Egentligen en bok jag ska läsa i svenskan i skolan men kunde inte låta bli. Pojken som kallades det är namnet och det måste vara den absolut hemskaste jag läst. Klarar inte av att läsa mer en ett kapitel i taget då det bara blir för mycket. Men bra är den trots allt.


Jag går även runt i min Erik Hassle tröja precis som förra året.


Tittat på film och instagramat har jag också gjort.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Fruktansvärt hemsk bok, lipade mig igenom större delen av den.

2012-05-08 @ 09:22:12
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0