050512

Halllooo.

Idag är det alltså lördagen den 5 maj vecka 18. Lördag vecka 18 förra året var en fin och speciell lördag och jag skulle tro att ingenting kan toppa det!

Denna lördag har jag dock gått runt hemma och försökt fota självportätt men inser att jag inte borde vara med på bild. Så istället försökte jag fokusera på att endast fota mitt öga vilket var knassvårt!


Jag har även gått runt och pratat om förra årets vecka 18 otroligt mycket. Då var det dock den 7 maj...


Sen har jag även fyllt i min lilla text på armen som vanligt (det börjar dock bli jäkligt kladdigt, haha)



Nu sitter jag och lyssnar på min extremt fina och trevliga spotifylista med massa trevlig musik. Mhm denna lista har växt på sig då den första låten lades till för över ett år sedan. Mhm och kan säga att min musiksmak inte ändrats speciellt mycket sen dess. Har bara hittat lite mer bra låtar osv.
Dessutom är det ungefär ett år sedan jag och Astrid började lyssna på Armand (som jag till en början nästan hatade...) haha.

Nogpratat senare ska jag iallafall iväg till min gammelmormor som fyller 80 idag. Grattis, grattis!! Ska hursom helst bli mycket trevligt. Tjoffhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0