230312

Åh idag har det varit en sån himla fin vårdag. Våren är så fin och härlig hela tiden. Gör min väldigt glad.

Hade en jättelugn och skön dag i skolan. Tittade på film samt var ute och kollade PH-värdet på vattnet i sjön strax utanför skolan.

Efter skolan tog jag och Astrid in till stan för att fota i vårsolen. Blev inte så mycket foto för min del, blev mest att glida runt i solen och studera alla människor. Riktigt härligt. Vi gick runt i mysiga skivaffärer och Second Hand butiker (ja Carro jag har ändrat mig lite.)


Nu tittar jag på Grynet som jag började titta på lite igår. Så himla underbart. Hon är underbar.


23 mars betyder också trevligheter. Bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: Ida Alsterhed

SV; neeeeeee, det gör du INTE

2012-03-23 @ 19:14:22
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/
Postat av: anna

åh ja våren gör ju en så himla glad :)

2012-03-23 @ 21:04:36
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0