I helgen.

Så var den mysiga helgen slut igen då(ja det är onsdag imorgon).
Att det ska gå så himla snabbt. Satan, men jag kan säga att jag har haft en supermysig helg i vartfall!

I fredags så fyllde ju lillasyter 12 äntligen. Det firades hos min far med släkt. Supermysigt! Semifinal på The Voice Sverige var det också och lyckan som spred sig i mig då Dennis gick vidare till final. Så himla kul!
Fotade min jordglob som finns i mitt rum hos pappa gjorde jag också, det var dock lite svårt i mörker utan mitt stativ...




I lördags hade jag också en himla fin dag. Gick runt hemma, fotade och lyssnade på bra musik och hade det trevligt. Iallfall tills jag skulle sätta mig med min läxor. Men det gick som tur va fint och bra det med.
På kvällen tittade jag på Jag saknar dig med min syster och mor. Så himla bra film men helt galet sorglig. Ni som inte sett den bör göra det.


I söndags så var jag och min Stockholms hatande vän Josse inne i Stockholm för att fota. Vi hade det supermysigt när vi gick där mellan alla små hus och kyrkor. Även Josse lärde sig att tycka om vissa ställen då hon sprang runt som en liten toka när vi hittade en kyrka på ett himla fint ställe.
En läskig katt hann vi träffa på också. Den var gulögd och hade bara hår i ansikten och på svansen, annars var den bar. Denna katt var även nära på att atackera min kära vän, då gick vi därifrån.




Sen dem två senaste dagarna har det endast varit att plugga. Har haft två prov och två prov väntar imorgon. Inte något jag ser fram imot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0