010312

IDAG ÄR DET VÅR FÖR DET ÄR 1 MARS. TJO.

Och precis som den 1 mars förra året befann jag mig på mitt älskade Södermalm. Finns inte något ställe i hela världen som jag tycker om så mycket som Söder. Och ni människor som flyttar ifrån Söder, ni kan inte vara kloka. Nej där är jag så ofta som jag kan.



Annars fick jag en halv hjärtatack (Bara halv) när jag kliver av fyran inne i stan och ser en man jag känner igen. Eller ja först var jag inte säker på om det var denna människa. Men joorååå Kalle var det. Erik Hassles gamla trummis. Och även Ulrik Munthers gamla trummis. Hur tror ni att jag och Ida reagerade på detta. Båda var ju ganska glada alltså.
Att vi sedan går in på weekday och jag ser en människa som jag sett i butiken bredvid (monki) en gång förut så får jag ju en till halv hjärtatack när denna människa står där med sina röda dr.martens (förra gången hade han svarta) och betalar i kassan. Jag kan ju inte koncentrera mig på kläderna så himla mycket alltså då en av mina favoritarister står där. Ja även kallad Oskar Linnros ♥ Haha, att vi 40min senare passerar honom igen på ett helt annat ställe gör inte så mycket, jag började dock stamma när jag och Ida pratar. Farligt alltså.
Så ja andra gången jag ser denna herre på Söder så därför tycker jag att det borde finns en chans att se en annan människa på Söder som jag redan sett en gång (a)
Annars är det ett halvår sedan jag såg Oskar Linnros på grönan med Astrid. Alltså senast jag var på konsert också, fml.



Idag köpte jag mig också en ny skjorta som jag älskar så hääääääär mycket. Den är superfin tycker jag. Köpt på Carlings där dem tydligen hade apmycket fina saker (motorvägstjol...). Personalen försökte också få mig att köpa ett par glasögon och en stickadtröja. Jag tyckte ju då att det räckte med denna skjorta. Såg också ut som en "riktig festivalbrud" synd då att jag är så ung så att jag inte kan gå på festivaler då känner jag. Jag hade gärna gått på festival.




Imorgon ska jag antagligen göra min bildläxa. FUUU. Men det blir nog ganska kul. Reklam jobbar vi med och jag ska göra en konsertaffich och motivet är ofc Erik Hassle. HIHI.

Och grattis Justin Bieber på 18-årsdagen!! (fattar inte att jag precis skrev detta)
Sen lyssnar på jag Håkan Hellström(eller Ida och jag, EN LÅT) vet inte vad det är med mig just nuuu.

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Hihi tackar! :)



Gud vad kul att ni såg både trummisen och Oskar Linnros ju, haha! :D

2012-03-01 @ 23:09:26
URL: http://slil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0