280312



Såhär ser jag ut just nu lite varje dag och det är endast för att man kan springa och leka kull, jaga barn samt leka kurragöma i dessa skor. Detta är knepigt med Dr.Martens.

Just nu kan jag ju säga att jag varit lite off från detta bloggande. Ganska off från internet också förutom möjligtvis instagram.
I måndags började alltså mina två praoveckor. Jag vet inte vad jag gett mig in på alls men detta ska nog fungera. Jag har varit helt död då jag kommit hem och har endast sovit bort varje eftermiddag. Men idag är jag pigg som attsikans!!

Men angående praoen så praoar jag på min gamla lilla skola. Hmm i måndags fick jag komma till "min" lilla klass bestående av ca 25 styckna tredjeklassare. Alla ville gärna berätta för mig om vad dem hette och vilket deras favoritdjur var. Hund och hamster var i topp. Jag hade också rast och blev påhoppad av alla andra elever i alla andra klasser. Jag förstod ganska snabbt vad jag gett mig in på och förstod då inte rakt varför.
Tisdagen var nästan värre än måndagen och nee. Idag var dock en ganska fin dag. Har umgåtts med trevliga människor på raster vilket varit folk från den lilla klassen jag är i. Det är en otroligt bra och trevlig klass. Alla är så himla söta och snälla. Är glad att jag hamnde just där. Är även stolt då jag nu dag tre kan allas namn (y)

Åh imorgon är en annan dag (där lät jag som Christer Björkman också) och jag hoppas att det också blir en bra dag. Hatar dock mina arbetstider men det är ju helt vanliga arbetstider men ändååååå. HEJDÅÅÅ.


Kommentarer
Postat av: josefin

Sv: Tack så mycket! :D ha en fin dag! kraam

2012-04-01 @ 14:42:06
URL: http://juzzisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0