210312

οHej alla gosiga människor.
Har haft en sån himla fin dag idag. Skolan gick super. Skrev två prov och tycker att det kändes himla bra, hoppas bara att det går lika bra. Imorgon ska jag redovisa rollspel vilket jag också hoppas går bra!

Sen är det otroligt fina vårvädret tillbaka igen. Så himla härligt, trots snöfallet dem två senaste dagarna. 10-15º ligger värmen på nu. Så himla härligt! Skinjackan åkte på idag också och frös gjorde jag inte. Nästan tvärtom rent ut sagt.

Jag och Ida tog därför med oss kamerorna ut för att fota. Idas minne var slut på ett tjwoop så ju mer fotade jag. Riktigt roligt var det. Hoppas verkligen att jag fick till en bra bild av dessa 200 som klickades av.


Efter fotande länge begav vi oss hem igen. Hemma blev det dags för att äta mellis samt titta lite på ett gammalt avsnitt på Top Model på trean.


Sen är jag så himla glad över att jag fått en praoplats. Äntligen. Tack vare min mentor skulle man kunna säga. Jag och Astrid ska praoa på min gamla skola i två veckor. Så nu är det två skoldagar kvar och sen tar det minsan tre veckor innan jag besöker denna bunker igen. Härligt!

Btw för ett och ett halvt år sedan var det den 21 september 2010 och för sju månader sen var det den 21 augusti. Kul.

Kommentarer
Postat av: Josse

Ååh! På stenen eller gamla? Om de är på gamla kommer vi ju att se varandra <3

2012-03-22 @ 09:30:02
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0