150312


Josses bild som jag hoppas att det var okej att jag lånade (säg till mig annars). Idag åker den lilla flickan i mitten iväg till London också, eller hon är nog framme nu ungefär, och jag hoppas att hon får en himla fin fredag och helg i den underbara staden!

Blöööp hej glada saker som läser just detta.
Idag är det torsdag den 15 mars och jag har haft en sån där torsdag som är precis lika dan varenda torsdag. Man sover länge och är glad och utvilad innan man går till skolan för att ha svenska i timtal. Efter denna lektion har man tröttnat på allt och man ser inte alls fram emot att ha teknik i två timmar på eftermiddagen.
Missade tåget gjorde jag också med en minut, så att vänta i 15min skulle det göras sedan.

Skillnaden från denna torsdag med dem andra torsdagarna var att jag idag åkte iväg för att fixa lite inför lillasysters födelsedag imorgon. Ja då blir Ida minsan 12 år. De ni.

Nu har jag skrivit en svenska recension i någon timme och är snart klar. Bara slutet som jag ska få till. Himla svårt skulle det vara. Attsikans.

Kommentarer
Postat av: Josse

Klart det var okej!! :D <3

2012-03-16 @ 12:29:51
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0