090612

Åh har minsan haft ett par bra dagar.

Igår hade jag och Emmi picknick. Vi hade tänkt att hitta någon fin äng men det slutade på Emmis gräsmatta med alla flygande konstiga djur.


Vi åt köttbullar, och som vanligt brände jag dem! :)))

Emmi var superglad!

Åh Emmis fina skuur.

På kvällen sen var jag på studentmotagning hos Ljungbergskorna då Carros syster tog studenten. Trevligt, trevligt!

Idag då så var jag i Norrtälje med mamma och syster. Ehm herr Butter (nej Munther...) spelade där och hade ingenting för mig att göra hemma.



Vägen dit var extremt lång och tråkig. Vi satt dessutom fast i bilkö i över en timme.



Det var fint där hursom. Ganska litet, men fint.


Jag och min Mor satte oss på ett supermysigt fik under tiden som Ida umgicks med sina vänner och väntade på Ulrik.
Ehm jag åt detta på bilden ovan. Mådde inte alls illa sen, nejdå, inte alls. Eh..

Sen fanns det fina träd överallt.


Hej där. (Ok fick order av syster där med namnet...)

Mer träd.

Sen va Ida glad. Veeerruuu glad.

OK NU ÄR JAG DÄREMOT APNERVÖS. KOMMER DÖ IMORGON, OKKK??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0