120612

Idag var det den sista sista dagen innan skolavslutningen. Sista dagen i åttan innan skolavslutningen, känns så himla skönt. Har dock inte förstått det alls än. Det känns fortfarande knappt som sommar.

Idag är iallafall en av dagarna i skolan som verkligen inte är roliga. Fotbollsmatchen mellan niorna och lärarna. Otroligt tråkigt att sitta att titta på. Eller titta och titta, vet inte ens vilka som vann.


Efter detta gick vi iallafall tillbaka till skolan igen och stannade till vid en lekpark där Emmi och Carro sprang runt och var så glada så!


Ok sen ville dem vara dramatiska också.


Carro gick verkligen in i det...

... ehm ja Emmi också.

Efter skolan drog hela klassen till grönan förutom jag och Astrid som inte uppskattar detta ställe. Istället shoppade vi på Clas Ohlson och pysslade lite på hennes balkong. Trevligt må jag säga. Dock kladdigt. Var (eller är) röd överallt. Händer, armar, jeansen samt huvudet. Trevligt.



Nu sitter jag och lyssnar på Niki And The Dove iallafall. Så himla bra. Deras album finns äntligen på spotify så det är första gången jag lyssnar nu. Det är helt galet bra. Åh tycker om dem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0