280612

 
Hopplahoppla, här sitter jag en superdupermega solig torsdagsmorgon. Lyssnar på dem få låtarna som finns av We Dance gör jag också, Kommer antagligen smälla av nästa vecka. Skivan kommer ju då ut på spotify på tisdag. Tisdag alltså, vilken dag (ok nu får jag sluta med pratet om honom, är hopplös helt ärligt.)
 
Okkkk men iallafall ska jag spela minigolf med Ljungebergskan idag. Jag förlorar alltid och jag kan verkligen inte fokusera eller någonting alls. Haha.
Ok och nu ska jag göra mig iordning pga ska gå snart och vad är detta för inlägg egentligen? Jag vet inte, fullkomligt ointressant och varför fortsätter jag skriva, neh vet inte. hejdå.

Kommentarer
Postat av: LINDA

Tack för din kommentar på min blogg :D

2012-07-01 @ 23:08:15
URL: http://lindarizberg.blogg.se
Postat av: Sanna

Gud vad fint kort!

Svar: Åh tack fina du!!

2012-07-03 @ 22:17:16
URL: http://sannaskarp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0