260612

Bild från förra veckan, det är alltså fortfarande bajsväder här hos mig.
 
Ja nu sitter jag och oroar mig inför morgondagen. Är nästan säker på att morgondagen blir min sista dag och så va. Mhm för då ska jag upp tidigt och till ett ställe som luktar klorin och som är jätterent. Imorgon ska jag till tandläkaren. Imorgon ska jag laga ett hål för första gången. AH är så himla nervös, kommer få ett nervsammanbrott eller något innan. Hemskt. Sköterskan är dessutom en otroligt otrevlig dam i sina bästa år som tittar snett på en hela tiden. Vill verkligen inte det här. Usch.
 
Men om det är så att jag överlever (vilket inte är en sån stor chans) så ska jag se min fina idol om en vecka, jag ska se Erik Hassle om en vecka, om sju dagar. Helt galet måste jag säga. Ja det är bara det jag pratar och nämner hela tiden nu (förutom att jag kommer dö pga tandläkaren imorgon), jag är så himelskt glad. Jag blev otroligt taggad av att sitta och titta på allsången idag och tänka "Där kommer kanske jag och Emmi stå nästa vecka (om jag inte dött pga tandläkarbesöket)". Alltså åh kan verkligen inte förstå det, är riktigt glad. Så ja nu ska jag verkligen klara av att laga det där hålet och träffa den otrevliga tanten som tittar snett på en "Don´t give up you will make it". Ja tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Det är egentligen inte så hemskt att laga hål som man kan tro, det läskigaste är att inte ha kontroll över vad som sker i munnen. Man får bara ligga där och låta tandläkarna göra det dom är proffs på.

2012-06-27 @ 05:47:29
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Jenny

ska du se honom på allsång?

Svar: Hihi japp!

2012-06-29 @ 12:10:06
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: Tove (:

Ååh ha det verkligen kanon på allsång på skansen!! Njut av varje sekund!! :D<3

Svar: Hihi ja åh tack, det ska jag göra! :D<3

2012-06-29 @ 13:16:32
URL: http://tovses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0