250612

Jo men såhär ser det ut där jag bor. Antagligen ser det ut såhär i stora delar av detta kalla, gråa och regniga land. Det där med att det är sommar måste vara ett skämt. Ett stort skämt. Jag menar, det har varit varmt ett par dagar detta lov, kewl.
 
Hejsan hoppsan suddiga bild :DDD (ok skyller på Ida...Hon är då förövrigt fotografeen på den nedersta bilden)
 
Ja förutom att det är regingt och äckligt gör jag inte ett skit här hemma. Fotar småsaker som bilderna ovan, tittar på film, ja ingenting. Men skyller på vädret dock. Utöver det går jag runt och myser i min gosiga orangea tröja som kom hem från tradera i veckan. Mycket lyckat köp måste jag säga. Nya favoritisen.
 
Ja för att chockera lite vet jag inte vad jag ska hitta på imorgon heller, ut och hitta på något vill jag inte heller i detta regn. Fu. Det är iallafall allsångspremiär. Till en början pratade jag med min far och Ida om att åka in imorgon men det blir det antagligen inte att göra (äckelväder osv). Ska iallafall titta hemma, Laleh är ju med liksom, tihi.
 
Ja sen är det åtta dagar kvar till allsångsprogram nummer två när Erik Hassle är med och jag ska ha kul på skansen i ett antal timmar, det är nio dagar till han släpper albumet We Dance, det är även nio dagar kvar tills den 4 juli då det är tre år sedan jag tittade på sommarkrysset och skrattade otroligt mycket då den rödhåriga killen med låten Hurtful dök upp, det är tio dagar kvar tills det är den 5 juli och dagen jag pratat om i snart två år, ja dagen då jag såg Erik Hassle för första gången, ja samt att det är elva dagar kvar till att det är ett år sedan hans bästa video Stay Away släpptes. Jo men nästa vecka lär nog bli rolig för alla i min närhet, åhjaa.

Kommentarer
Postat av: Ida

HALLÅÅÅÅÅ. LÄGGER DU UPP DEN SUDDIGASTE AV ALLA OCSÅ? FU.

2012-06-25 @ 19:48:30
URL: http://skitcool.blogg.se
Postat av: Ida

Och jag skyller fisk på att jag inte kan din kamera pfft...

2012-06-25 @ 19:48:59
URL: http://skitcool.blogg.se
Postat av: anna

ja fy fan vad det regnar, bara öser ner i gbg här och verkar inte ha ngt slut.

2012-06-25 @ 22:18:31
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0