220612

Hej och glad midsommar alla fina människor!
 
Jag hoppas att ni har haft en himla fin dag. Det har jag haft än så länge i vartfall.Just nu sitter jag i köket i min mysiga orangea tröja samtidigt som mamma och mormor står och lagar midsommar middag. Så gott.
 
Utöver det har jag suttit på en gräsplätt i solen i ett flertal timmar idag och ätit massor av jordgubbar. Verkligen massor. Det har varit så himla mysigt. Varmt med Dr.martens var det också. Otroligt varm.
Det är dessutom otroligt fin miljö så jag och syster sprang runt och fotade massor och dem bilderna lär komma upp här senare.
Här kommer då ett fåtal bilder från dagen.
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Oj social på första bilden.
Oj tjock på sista bilden.
Oj fina bilder dock. (förutom motivet, då jag är med)

2012-06-22 @ 22:37:38
URL: http://skitcool.blogg.se
Postat av: Jenny

så härligt :)

2012-06-23 @ 17:54:50
URL: http://novemberdreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0