190612

Tihi bild från förra fredagen.
 
Jaup tisdag idag, 19 juni. Min dag idag har varit otroligt trevlig, har spenderat hela dagen med min fina vän Emelie och bara tokat oss så som vi kan. Hon fick nämligen för sig att ta på sig åtta par solglasögon samt mina Creepers som är x antal storlekar större än vad hon egentligen har. Bild har jag inte då dem var galet suddiga och orkade bara inte ladda in dem på kameran nu. Nä.
Utöver detta vet jag nu lite nya grejor om One Direction (ok har en expert till vän). Jag har tjatat och tjatat som attans på att försöka få med Emmi till Allsång om två veckor. Har till och med ätit advokater (avokado) för att jag vill det så mycket. (och nej det var inte gott, inte ens med fetaost till och inte ens och man bara svalde utan att tugga först...).
 
Ok men imorgon ska jag iallafall ha picknick med mina fina vänner. Kaj(ifall någon missat -kamera) hänger med så ska förhoppningsvis ta massor av bilder som jag kan lägga upp här. Men innan detta sker ska jag sova, inte riktigt än, men snart, så godnatt (mvh kvällstrött)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0