180612



Tihi denna dag på sommarlovet har jag tillbringat med min fina vän Astrid inne på Söders gator. Vi gick i butiker och hade det skoj helt enkelt! Åh jag köpte mig en till hatt, den är lite stor, men ajja.

För övrigt var vi inne på Pet Sounds och Bengans (skivaffärer för er som inte vet) ehm och jag har konstaterat att Pet Sounds är mycket mysigare och har trevligare skivor men Bengans är galet mycket billigare. Tja det skiljer sisådär 20-30:- på samma skiva, såattehh... Har iallafall hittat en LP skiva med Niki And The Dove, tihih.
Förutom skivaffärer kom det även fram en tant till mig och trodde att jag var väldigt inspererad av 80-talet pga att jag tydligen var klädd som på 80-talet..? Ehm ja jag stod där helt frågande där hon rabblade upp massa saker.
Sen är SL dumma i huvudet. Min resa hem kostade 66 istället för 18, jo men tack! Det var något fel med sms-biljetterna så fick inte tillbaka dem, förens nu klockan nio, mhm.

Imorgon ska jag iallafall träffa min träävliga vän Emmi, skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0