10 juni 2012.

Åh jag är hemma efter en otroligt trevlig dag i Kungsan. Kommer dock inte örka skriva ett sådant låångt inlägg som jag brukar göra efter att jag sett Erik Hassle. Nej mhm. (OK MEN HAR SETT ERIK HASSLE FÖR FÖRSTA GÅNGEN DENNA SOMMAR. NIONDE GÅNGEN SAMANLAGT. DÖR. OK?)




Jag och Carro var glada och taggade när vi var där 10.20. Bara fem och en halv timmes väntan.
Denna väntan gjorde dock att vi stod näst längst fram.

Ok vi väntade längre tid och det blev otroligt långtråkigt efter ett tag. Soundchecken drog igång och typ alla uppträde förutom Erik :(((

B.la denna brud soundcheckade.

Ok sen drog det hela igång (orkar inte lägga upp bilder på alla...) men Erik var iallafall tredje in på scen. Han körde tre låtar. Standing Where You Left Me, STAY och Hurtful. Alltså att höra Stay live var så otroligt underbart. Kan inte sätta ord på det. Tycker om denna person så otroligt mycket. Som vanligt stod jag där och sjöng med till alla låtar och på dem nya singlarna står jag där forever alone och sjunger med. Haha.
Efter detta stod vi självklart klart för att lyssna på dem andra. Det skulle vi inte gjort då Erik drog efter att sjungit, surt. Så nej jag har inte träffat denna människa idag :(((( Haha men jag hade faktiskt ögonkontakt med honom ett antal gånger när han sjöng. Mhm i Stay iallafall då jag var den som sjöng med. Det brukar bli så liksom. Haha men var lite döende då det var ganska lång tid. Ok det var väldigt lång tid. Haha.
Men här kommer iallafall bilder. Lite suddiga och så med tanke på att jag knappt kunde stå upp pga skakade som en gris. Trodde även ett tag att jag skulle börja gråta mitt i allt, ehehehe.





Efter stod vi allihopa iallafall bakom scenen. Erik kom såklart inte men det visste jag ju nästan. Men en annan herre som också blir nämd ganska ofta (njaa runt 10 gånger på en skoldag kanske?) dök upp, en jag aldrig pratat med eller någonting. Men jag kände ett nej nu kommer du ångra dig om du inte gör något, så smet ifrån folkmassan som väntade på Loreen vilket även Carro, Ramme och Frida gjorde, så ja nu har vi alla träffat på herr Paronitti. Haha. Han såg extremt förvånad ut när först jag kom lite halvnervööös. Hursom, han var, precis som Erik väldigt trevlig. Dock inte lika autograf van, haha :))
Fick även en trevlig bild ocksåååå, tihihi (tokflicka). Hihi nej men har även fått ur mig att han är en otroligt duktig gitarrist, mhm.

TEHEHEHE..

Har iallafall haft en superdaag! Erik Hassle är nog den underbaraste människan alltsåå. Han är så himla duktig!
Nu är det bara ett par - tre veckor till We Dance släpps och den är det även drygt en och en halv månad kvar tills det blir grönan och ja kanske Östersund också, IIIHHH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0