050612



Ok mhm redan när jag skrev förra inlägget sa jag att jag skulle ångra mig. Mhm det försvinner nu.
Ja vi hade fysik, Carro fick inte vara med pga att hon inte hade skrivit provet vi hade genomgång av osv. För er som undrar fick jag tillbaka provet och det gick fan inte bra. Två poäng från F. Mitt sämsta prov någonsin. Tröstar mig dock med att det bara är en i hela klassen som fått högre än E såå.

Idag iallafall slutade vi 11.45 istället för 16 vilket uppskattas väldigt. Det jag gjort sen jag kom hem är en liten  video med bara er fina vänner. Den kommer upp här sedan och om jag inte får blir jag såhär (visar med armarna) leeeedsen. Mhm för det har tagit timmar och klar är jag inte än. Ehmmm men jag kan inte göra filmer. Men det är faktiskt första gången, så mhhhmmm.

Imorgon är det the Nationaldag (majj gadd) och då ska jag träffa Ljungbergskan. Sen så är det ett år seddaaan jag såg Erik Hassle i Stockholm senast, ha.

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha Fillan, jag drömde att jag träffade Erik Hassle på en resturang där han åt japanskt och när jag skulle ta kort med han så klagade han på att han inte hade sin GRÖNA tröja på sig xd

Hahah! Ett tecken på att det var ett år sen... du såg han någon gång i Stockholm :P

2012-06-06 @ 09:18:46
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0