030612



Jo men här sitter jag då en söndag och underhåller mig med dem absoluta sista läxorna för denna termin. Känns så fint och skönt att skriva det, dem sista läxorna denna termin. Är så lycklig över detta så arh. Mhm.
Ok har dock skjutit upp ett arbete i tekniken och har apmycket kvar som jag ska göra idag bara för att jag är så fräsig liksom. Mhm.

Förutom att skjuta upp tekniken skjuter jag även upp det där med att städa min lilla kanins bur vilket jag gjort hela denna dag, jag har också skjutit upp att städa mitt lilla rum, skjutit upp att packa till min mor då jag ska dit idag. Mhm är fett duktig på detta.

Nu tittar jag på något otroligt intressant program på tv vilket är någon direktsändning från världens finaste stad London. Saknar det. Så mycket. Mhm det gör jag. Fu.

Aja imorgon ska jag till skolan för att genomföra första dagen på sista skolveckan. Sen vill jag gå på The Hives signering men det vill ingen annan så får underhålla mig med något annat. Mhm :))))

(ok är glad nu iallafall, SMHI älskar ju att ändra sig så nu är det sol på söndag helt plötsligt, fint.)


Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Fantastisk bild! Så snygg komposition.

2012-06-04 @ 17:09:53
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0