WE DANCE

Alltså åh är världens gladaste människa just nu skulle jag tro. Idag minsann släpptes detta album och den har spelats på spotify hela dagen och min familj är cirka galen på mig nu.
Förövrigt är jag lite förväntansfull då skivan kom hem till min mamma idag men är ju självklart hos pappa så har inte fått spela den än. Ajaj.
Låtarna är hursom otroligt bra. Ja alla är bra. Helt galet. Har ju mina favoriter dock men det är ju ungefär hela skivan såatteh ja...
 
Förövrigt handlar min blogg bara om min kära idol just nu och det struntar jag i just nu också. Det är dessutom tre år sedan idag som jag fick reda på vem Erik var genom att titta på detta.
Åhihi, sommarkrysset alltså. Jag minns så himla väl att jag satt bänkad framför tven för att Dead By April skulle vara med och jag tyckte om en av deras låtar så gaalet mycket då. Sen var det tråkiga Robert Wells, en ännu tråkigare Erik Linder från Talang och någon Erik Hassle jag inte alls hört talas om någon gång.
Reaktionerna blev ju fina också när jag fick reda på vem han var, jo men ja jag satt och skrattade pga tycke att han såg så rolig ut och var så dålig (ALLTSÅ VAD VAR JAG FÖR MÄNNISKA!?!?!?!?). Jag funderade på hur någon ens kunde lyssna på honom och tyckte att hans fans var väldigt skumma :)))
Ehm ja trodde väl inte då att jag tre år senare skulle sitta och vara överlycklig pga nytt album och fortfarande nästan gråta för att hon sett honom. Haha vad hände. Aja jag tycker iallafall att det är tur att man kan ånga sig (som min mor alltid säger) och ja jag har ju haft denna reaktion på all musik jag lyssnar på just nu (förutom The Strokes) så bör kanske lära mig att jag bara ska vara tyst för det slutar ändå bara såhär.
 
Ok var bara tvungen att skriva, ehm ja. Är förövrigt en ganska sjuk människa :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0