Shame On Us.

 
Erik Hassle - Shame On Us
(alltså bara för att det är så sjukt galet himelskt tokigt bra. Alltså ah. Helt knasigt. Alltså mah. Tjoff. Alltså ne ok den är bäst. Ja just nu. Favoritisen.) Alltså jaha så fick den för sig att texten skulle vara kursiv också. Jaha ja. Tack tack. (ok det går inte att ta bort skiten). Men ah iallafall. Låten är världsbäst och den är värd att lyssna på (även om ingen tycker om Erik Hassle och så va...). Och alltså ok jag älskar paranteser. Bäst bäst bäst. (hihihihihi) alltså ne ska väl kanske sluta här nu. Hejsvejs.
 
(Mahaaaaa så var inlägget tidsinställt och skrevs tisdag kväll klockan 22.37. HEJDÅÅÅ IGEN. pusselipuss, och kram och taha. (ok en till parantes i parantesen.) Kanske ska tillläga att jag är "flummig" (ytterst hemskt ord va) men alltså jag det är jag va. Mhm. Ska sluta nu. Har bara skrivit massa ord som inte betyder någonting, maha. Det niiii!!. Ok nu hejdå)
 
Nej nu hejdåå (haha så är allt i kursiv va. Puss på det och blogg.se som inte vill ändra det.)
 
Ok bara känner att jag kommer ångra detta inlägg sen, men alltså ja. Synd för mig i efterhand då. HEJDÅ (ahhh detta inlägg är slut på riktigt nu, iiiihhihih!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0