Allsång På Skansen.

Sådärja, nu blir det minsann ett annat inlägg om gårdagen. Med bilder och lite sådant trevligt.
 
Vi hade det väl kewl och så... I värmen. Det gick inte att sitta ned för att det var så himla varmt. Det var hemskt verkligen.
Viktor klev upp på scenen och jag blev jätteglad. Blev även avis på hans skor. (Låga svarta Dr.Martens).
Emmi blev dock jättearg då han stod och rökte på scenen. Haha oj, ja hon va verkligen arg.
Åh Erik dök upp och sjöng och var så bra så bra så bra.
Runt 15min senare och så. IHIH mitt flygande hår! Ok blir galen på mitt hår nu va.
Hej hej vad jag pratar mycket. Eller ok jag hade antaglien precis pratat. Funderar också på vad jag precis sagt... Jag var ju glad och så iallafall.
Väntade lite mer och så va.
Dead by April repade. Och jag trodde att jag skulle bli döv pga hade en idoit bredvid mig. Kan varit den vidrigaste människa jag någonsin stött på. Ahh både jag och Emmi var lite lätt irriterade...
Väntade lite mer...
 
Sen tog jag inga mer bilden från genrepet eller livesändingen. Ganska skönt faktiskt, att bara stå där och sjunga med i låtarna (även om det bara var så att jag kunde en låt vilket var Stay).
Den "fina" skylten vi gjorde. Ehm jag funderar på vad som hände med min handstil.  Den brukar ju se lite anorlunda ut alltså... Och autografen åt fel håll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

så fint så fint. vad glad du måste ha varit alltså! blev så glad när jag såg dig från tvsoffan :)

Svar: Hhihi ja jag var helt tokigt glad! Men åh va roligt! :)

2012-07-05 @ 01:16:10
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: Jenny

förresten såg Hassle på Kafé 44 en gång :) http://nattkatten.blogg.se/2010/september/utkast-sept-24-2010.html#comment

Svar: Åh va kul! Jag var också där och stod typ precis där också, haha! :))

2012-07-05 @ 01:20:36
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: Lina

Snusar Hassle? Se bild 4, vänster byxficka!
Haha, och nu låter jag som någon pervers typ som tittar på folks rumpor.. MEN du känner ju mig Fillerill!
Det här blev bara värre och värre!

Svar: Men Ljungis dåå!Haha men jo det finns nog en risk för att han gör det ja, haha! ;))

2012-07-08 @ 23:47:40
Postat av: Lina

Snusar Hassle? Se bild 4, vänster byxficka!
Haha, och nu låter jag som någon pervers typ som tittar på folks rumpor.. MEN du känner ju mig Fillerill!
Det här blev bara värre och värre!

2012-07-08 @ 23:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0