27 juli 2012

Ok nu är jag hemma igen efter ett dygn i Östersund. Om någon läst förra inlägget inser man nog att jag var väldigt glad. Och är. Helt galet glad. Förstår fortfarande inte riktigt vad som hände.
Inlägget blev också kaos. Ingen rubrik och det går inte att kommentera och ingen styckesindelning. Ok kaos. Idag och nu kommer iallafall bilderna från kaoset jag upplevde igår.
 
Åkte tåg i Fem timmar och 22 minuter. Somsagt på samma tåg som Erik och company.
Vi gick ned till festivalområdet.
Finaste husvagnen där man kunde köpa en halvliters Loka för 25:-
Vi satt på en mur och väntade i envigheter. Där åt jag och Ida godisremmar och vi alla var taggade som satan!!
 
Konserten. TOKBRA.
Intervju osv.
Sen skulle Erik spela låtar, t.ex en låt han önskat att han gjort själv. En annan fråga var en bra dejtlåt, han sa att han inte hade varit på någon dejt men det sa han att Viktor hade minsan så han skickade över frågan till honom och Viktor fick spela.
Han såg inte ut att uppskatta detta med sitt Men va fan Erik... och så blev han väldigt röd i ansiktet. Ganska kul kände jag. Han klarade det fint iallafall, haha.
Dem fortsatte att spela och här är min favorit i bandet. Gitarristen John. Han är så underbar när resten av bandet blir galna på scenen och han står där med sin gitarr i hörnet. Haha.
Ok sen skulle då dem två fansen gå upp på scenen och fråga. Dessa bilder har då min syster tagit och jag är väldigt glad kan jag säga. Jag varnar redan innan. Det ser ut som jag kommit till någon annan värld.
 
Jag var i Nirvana säkert :)))
Haha sista bilden är iallafall bäst. Vet inte vad som händer där. Trots mitt försök till pixelering (ja nu var jag tvungen. Jag var väl skelögd på bilden, gapade, skrattade, hade väldigt fina dubbelhakor osv.) så ser man att jag är ganska (ganska är väll trots en underdrift) glad.
Haha men jag blir så glad av dessa bilder. Åh ni som inte har någon idol såhär kommer inte förstå mig, nej :)))
(haha nej men nedersta bilden, skrattar så mycket varje gång jag ser den, det ser också ut som jag håller på att svimma eller någonting :)))) )
 
 
Han körde ett par låtar till och alltså kahfKJFHJ,hf,  va bra han va. Helt tokigt och galet och fint och bäst och alltså lakhvag. Så bra.
 
Denna bild är från p3 då alla fick ta bild med honom efter. Denna bild har jag nu på mitt rum och på baksidan finns hans signatur. Nu ska jag bara hitta en fin ram till den :)))
 
Haha nu vet jag att det var något jag tänkt skriva men har glömt bort det helt så säger väl mest hejdå.
Förövrigt tittar jag på OS och basket nu. Kul faktiskt. Det är intressant när en person är över två meter (som tjej) :))))
Så hejdå från denna Felicia.
 
Ok tillsist, bilderna. Nej dem är inte bra och dem är brusiga och dålig kvalite. Vet. Men det var svårt att fota. Jättesvårt. Okej, tihi. Puss (skriver alltid för långt...)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh va heter du på instagram?

Svar: Har två olika instagram, på den ena heter jag feliciialinnea och på den andra ffillann :))

2012-07-29 @ 19:05:04
URL: http://rebeccawahl.blogg.se/
Postat av: Jenny

att träffa en känd person som man tycker om så mycket är bland de bästa som man kan göra. och du var så värd allt. hihi så fint att han håller dig i handen också :)

Svar: Hihi ja så himla sant, det är en sån otrolig lycka. Men aw! :)

2012-07-30 @ 10:42:48
URL: http://novemberdreams.blogg.se
Postat av: Fatma

Hassle!

Svar: Åh ja!

2012-07-30 @ 16:36:16
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0