260712

Idag har jag bara haft en sån där himla skön dag. Jag fick ett sådant sug av att titta på julkalendrar så idag har jag dragit av alla avsnitt av Mysteriet på Greveholm och alla avsnitt på LasseMajas Detektivbyrå. Ja sådär mitt i sommaren. Det var iallafall hur mysigt som helst och det var nästan så att jag började längta till vintern. Bara nästan.
 
När jag inte tittade på julkalendrar har jag packat och fixat lite för imorgon. Åker ju då hemifrån tiidigt på morgonen. Ja tidigt. Sen bär det av mot Östersund och Storsjöyran. Är så pepp. Iih att jag ska se Erik Hassle igen. Så underbart.
Min kära packning alltså, haha :))
 
Åh nu ska jag minsan hoppa in i duschen och sedan ska jag sooova, mhv ska upp vid halv fem-fem imorgon. Härligt.
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0