160712

 
Hejhejhejhejhej detta är en gammal bild som systeryster IDA (Ok hon är fett cool och så vaa, okk!?!?!?) tog på mig i April :))))

Iallafall är uppdatering inte så bra nu och så va. 
I lördags kom jag hem från att ha varit på två olika landställen från i onsdgas. Var somsagt hos gammelmormor och hos Ljungbergskan. Har haft det supertrevligt. Tagit mitt första dopp vilket var kallt. Jag har ätit stark korv, suttit under parasoll i hagel, sovit i tält och vaknat pga skrikande rådjur, tittat på mysiga filmer, spelat spel, fotat Ljungis mycket vilket hon verkligen gläds av (ehm...), åkt båt (ok färja), ätit vindruvor och gått i shorts för första gången iår. Möjsigt!!!
 
Men nu är det iallafall så att jag är på landet igen. Denna gång hos min farfar åh utan min dator utan med min fars dator där mina bilder inte finns </3 (ok gråter och så va). Nä ok det gör jag faktiskt inte. 
Iallafall har jag badat idag igen, nu på kvällen. Alla andra stod på bryggan i stora tröjor och jackor förutom jag dårå. Som vanligt...
Imorgon ska jag iallafall hitta på något trevligt, beroende på väder och så.
 
OK men har inte så mycket mer att tala om. Bloggen kanske står still ett tag (eller man vet ju aldrig). Men kommer iallafall hem någon dag. Så hej så länge. 
 
BTWWWW GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA JENNIEE!!!!! 

Kommentarer
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Väldigt fin bild, cool och vacker.

Svar: Åh tack!

2012-07-17 @ 00:37:00
URL: http://laramore.blogg.se
Postat av: JOHANNA NILSSON

härlig Bild!
sv: tack så mycket! :D

2012-07-17 @ 00:42:42
URL: http://juhannanilsson.blogg.se
Postat av: ElinStrååt

Vilken härlig bild!
sv: Tack, kul att du tycker det!! :)

2012-07-17 @ 18:32:37
URL: http://ennelin.blogg.se
Postat av: LINDA RISBERG

Åh, häftig bild! Ställ gärna en eller två frågor i min frågestund :D

Svar: Åh tack så mycket!!

2012-07-26 @ 03:54:17
URL: http://lindarizberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0