090712

Kewl att Ida ser äldre ut än mig, mvh är tre år äldre... (haha ok typ två då, men tre år årsmäsigt, sådäsåå!)
 
Tror att det är fjärde gången jag gör om detta inlägg? Får inte till det. Synd för mig.
 
Idag har jag mest irriterad mig på blogg.se och deras ko. Jag har suttit på en otroligt varm balkong och tjatat på att jag vill ha kyla (alltid), jag ville också vara i Tullinge för det var tydligen den kallaste punkten i Sverige just nu (är avis på alla människor i Tullinge nu va).
 
Nu tittar på solsidan för 27 gången eller något och varje gång jag tittar på det känner jag mig som Ove Sundberg när han sitter och babblar om årtal och massa sådant. Ni som känner mig har det nog jättetrevligt!
 
Blöpp, ha det kul, hejdå

Kommentarer
Postat av: Josse

Har typ samma problem med min syster. Hon är lika lång som mig :P
Haha, jag har det nog en aning varmare på mina, ibland 43 grader ;) <3

Svar: Haha ja det är så elakt, fyyy!!Åh herregud, hur klarar du denna värme? Jag håller på att smälla av med dessa 20-25 grader! Haha :)))

2012-07-10 @ 04:53:44
URL: http://jozzys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0