020712

Bara för att jag vet att ni tycker om dem här bilderna så himla mycket. Men åh det är två år sedan idag <3
 
Ah det är måndag nu. Måndagen den 2 juli vilket betyder att det är tisdag och 3 juli imorgon. Jag ska på allsång imorgon och se Erik Hassle. Dem här tre veckorna sedan jag fick reda på det har gått så galet snbbt. Otroligt roligt men nervöst som saaatan.
 
Idag har jag bara sprungit runt hemma. Stressat, handlat till imorgon, haft klädkris om vad jag ska ha på mig imorgon, ätit glass, varit mer stressad och nervös samt tittat på förra veckans allsång (alltså ok har sett det 10 gånger nu säkert...).
Nu är min farmor här och jag är extremt osocial och sånt. Haha. Sedan ska jag paaackaa har skrivit en fin packlista (eller jag och Emmi gjorde det igår) så pappa tyckte att det lät som vi skulle vara borta i flera veckor. Haha men vi måste ha något att göra imorgon. Sovmorgon blir det inte heller, möööjs!!!
 
Anyway, ska inte skriva mer om detta nu, krraaaaaammm (ok är fett hyper va)

Kommentarer
Postat av: Amanda Englund

Det är så fint med vardagsbilder! :)

Svar: Tack! :)

2012-07-02 @ 18:32:34
URL: http://amandaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0