060112

Hej.

Nu har jag varit duktig och förlorat följare pga dåligt uppdaterat. Smidigt gjort. Jag vet det.

Har haft lite bra dagar sen sist. Jag har varit med Josse och flummat och Fotat(okej jag tog 14 bilder), sen har vi ju instagramat också. Haha ja, vi älskar instagram båda två. 


Igår var jag med Ljungiseen! Vi flummade också väldigt mycket, pratade om vårat lov och hon fick lyssna lite på Erik Hassle :') Vi kollade också på lite intervjuer, bland annat en från Camden och jag inser då att jag fotat hus som är med i den intervjun. Kul!


HIHIHI (a)

Idag var jag i stan med min fader och en stund min syster. Ehm vi gick bara runt och kollade typ. Och jag babblade massor som vanligt. Jag gick också och svor över att jag inte tycker om "city" eller vad man ska säga. HATAR stället. Jag trivs på Söder. Så var lite glad när vi tog tunnelbanan dit. Jag såg fina affisher också. På Niki and The dove :') Blev glaa då!
Sen så gillade min favorit på instagram tre av mina bilder. Jag blev väldigt glad då kan jag säga.

Trackback
RSS 2.0