030112

Sådär så har man inte bloggat på ett tag nu då, men Jag är tillbaka! Yej.

Jag har haft några trevliga dagar sen dess. Invigit 2012. Knäppt att 2011 gick så fort. Jag har legat hemma med magont (inte lika trevligt dock...), varit på fotografiska igen. Med Emmi denna gång, gått runt på stan och bara haft de trevligt med fröken Klys!

Jag kan säga att vi tittat på film i timmtal. Bland annat Kalle och Chocklad fabriken. Jag tror nog aldrig att man blir för gammal för den filmen. Så skön!

Varning för suddiga/brusiga bilder.


Vi åt på Pizzahut. Vi tänkte konstiga och förlorade på att beställa och inte ta buffén. Vi fick en för stor dricka var. Efter lunchen var vi två proppmätta och kissnödiga flickor.

Vi stack till hem till Emmi där hon packade ihop sina grejor. Min skjorta passade bra in till hennes rum, och jag sa konstant att jag saknade London, eller ja Camden.
(btw passerade vi 44:an igår, de va öppet så vi kika in, efter utbrister jag "Åh så mysigt det såg ut där inne!!" medans Emmi gapar och säger "usch, jag får obehagskänslor av att titta in där!" Jag kan ju säga att ni kan lita på mig ;D


Sen kollade vi på film hela kvällen lång och så var det trötta tjejer som la sig runt kvart över tre-halv fyra (Carro du bör vara stolt över oss kvällströtta brudar nu!!!)


Nu ska jag vara duktig och fortsätta med mitt år här på bloggen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Svar: Oups, glömmde att skriva det... ;) ♥

2012-01-03 @ 18:44:55
URL: http://peentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0