April-Juni.

Så fortsätter året 2011. Det blev vår, och även sommar.

APRIL.

April var den månaden jag började fota vädligt mycket. Hade alltid med mig Kaj (kameran min ♥) överallt. Var jag än gick. I april blev det verkligen vår på riktigt också!



Jag åkte in till stan och fotade för första gången! Astrid var mitt fotosällskap och vi hade en riktigt trevlig dag i det gråa regniga Stockholm. Vi åt även pannkakor i ringen och såg fina affisher i tunnelbane uppgångarna!

Jag fotade mycket i en liten "skog"


Det var brytvecka i skolan och det blev verkligen vår! Jag hittade också denna underbara bild på söta Carro därifrån!


Det blev påsklov då jag umgicks med mina fina vänner. Mycket glass åt vi också!

Jag fotade ännu mer med Astrid!

Jag avslutade April med att fira påsk ute i det fina vädret hos farfar i skärgården.

MAJ.

Oj oj. Maj är den bästa månaden för mig under 2011. Upplevde två av dem bästa dagarna i hela mitt liv. Ofattbart!


Jag började maj med att fira min gammelmormor på mammas sida som blev hela 79 år!

Dem fina körsbärsträden började blomma och gjorde det fint och rosa i den ganska gråa våren.

Det blev superfint väder bara ett par dagar efter och jag och Emmi stack in till Söder för att fotografera!

När vi ställer oss vid ett övergångsställe ser jag en person som är vääldigt lång, med stort hår och svarta kläder. Jag känner hur hjärtat börjar pumpa väldigt mycket snabbare och jag vet inte vad jag ska göra. Så där står jag med min Erik Hassle tröja på mig mittemot självaste Erik Hassle. Jag besultade att stå kvar på övergångsstället och säga hej.

Vi fick sedan gå och ta det lugnt i denna park, för jag höll på att avlida eller något sådant. Andas kunde jag iallafall inte.

Sen var vi glada hela dagen!

Jag började drömma om att köpa mig ett par dr.martens.



Några dagar efter övergångsstället så hade jag lyckats att få biljetter till p3 live session där Erik Hassle och Armand Mirpour spelade. En mycket trevligt dag! Erik var bra, inte Armnad dock... Men alla måste väl inte vara bra jämt?
Erik kände även igen mig från förra besöket på radiohuset (a) Meeen det var väldigt trevligt iallafall, han är väldigt trevlig också må jag säga.

Jag hade en trevlig eftermiddag med Josse.

Samt att jag och Jennie var på rix-fm festival i Stockholm!

Hade kunnat göra maj ganska mycket längre, men nej!

JUNI.

Det var en fin månad, och så var det sommar! ♥


Jag fotade i skärgården.

Jag tillbringade nationaldagen på skansen...


Jag såg Armand Mirpour på Gröna Lund och levde lycklig.


Vi fick skolavslutning!




Många dagar i Juni spenderades med Emmi, där fotograferades det mycket.



Jag hade de också trevligt med Astrid och Josse.
Astrid blev fotad när hon åt, samt att jag och Josse traskade runt på smågator på söder.


Jag firade midsommar.

Jag sa hejdå till min gamla Sony Ericsson och sa hej till min iphone.

Låtar jag lyssnade mycket på var dessa;





Och nej, sista låten är inte bra. Det tyckte jag inte då heller. Meeeen jag tänker bara på den tiden av året när jag hör den. Den är speciell på så sätt!
Trackback
RSS 2.0