240112



Hej gladisar (eller surisar för de vet jag ju inte om ni är..)

Det är ny vecka och nya tag som gäller. Det har lugnat ned sig med läxorna och detta är lite orsaken till att jag skriver ned detta inlägg.

Med mig är det toppen och jag har energi som en räka ( fråga mig ej vad detta kom ifrån...) och allt jag vill är att det ska bli vår och att snön ska försvinna på ett "tjwipp" från marken. Men det kommer den förmodigen inte göra och detta är inte ett roligt faktum.

Jag har haft en trevlig dag i skolan med mycket skratt. För första gången någonsin kände jag mig säker när jag läste en text på engelskan vilket glädjer mig till stor del.
Jag har också haft idrott som var utan el i drygt 10 minuter innan lektion. Eller utan el var det inte, för det var någon som inte hade de minsta lust med att tända lampan i hallen.

Nu ska jag underhålla mig med att fördjupa mig i Snövit (för nej helt läxfri är jag verkligen inte!) ska se om jag hinner ta tag lite i min teknik också som inte är så kruxig. Vi får se när jag skriver nästa inlägg med tills dess hoppas jag att allt ska vara super med er.

Jag måste också avsluta detta inlägg med P3 guld galan som var nu i lördags. Är riktigt besviken på att inte Niki and The Dove vann årets nykomling. Men jag måste också säga att jag inte riktigt förstår hur band som Den Svenska Björstammen kunde kamma hem två priser men att Veronica Maggio inte fick någon. Så nej P3 guld är inte något för mig.

XX

Kommentarer
Postat av: Erica

Sv: Tack så mycket! ;)

2012-01-24 @ 18:42:19
URL: http://ericaandersdotter.blogg.se/
Postat av: anna

skönt att det lugnat ner sig lite :)

2012-01-25 @ 09:43:44
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0