160112

Hajjj!!

Måndag innebär skola och skola är inte kul. Från 8.30 - 16.10. Dööö! Jag orkar inte. Läxa har jag också fått. Av minn favorit Margit aka Vic(K)toria.

Matteläraren var borta så vi jobba utan lärare på matten, nya fysik läraren är helt skum och alla i klassen är tydligen hennes små änglar. Satt med min klass när dem hade spanska och de var ointessant, läraren skulle dessutom kolla mina tyska kunskaper som vanligt. BAJS PÅ HONOM.
Hade håltimme på tyskan. Bajs Margit. Samt bild och vi hade den bra läraren som vikarie. Glädje <3
Vi höll på med lerfigurer. Vi ritade alltså inte, åhååhåh!!

Nu är min kära mormor här då min mor ligger sovande i halsböld. Så nu ska jag ha mormor här till imorgon. Mysigt!

Nu ska jag jobba bajstyska. Ska beskiva en hel dag, dö på Margit.
Sen ska jag sura över att jag såg att Birgit Bidder (Raketen) spelar i Stockholm tre gånger i år med 20-årsgräns. DÖ PÅ DET MED. VILL OCKSÅ GÅ PÅ KONSERT!




Btw så lyckades jag vinna en fototävling med denna bild. hihih!

Kommentarer
Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

sv: åh tack! ja jag längtar till sommaren jag :D



jättefin bild, coola ögon!

2012-01-16 @ 19:35:32
URL: http://brightmoments.blogg.se/
Postat av: Jonna:)

Snygg bild

2012-01-16 @ 20:28:39
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Birgit Bidder - vem är det?

2012-01-17 @ 21:01:23
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0